توزیع ۳۰ کیسه آرد در بین نیازمندان 

توزیع ۳۰ کیسه آرد در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۹
علی جعفری گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی با کمک خیرین و یکی از طلاب حوزه علمیه منوجان تعداد ۳۰ عدد کیسه آرد تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«علی جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی با کمک خیرین و یکی از طلاب حوزه علمیه منوجان تعداد ۳۰ عدد کیسه آرد تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت عباس آباد پاتک منوجان افزود: برای این که بتوانیم به تعداد زیادی از خانوارهای نیازمند کمک کنیم بنابراین ۳۰ کیسه آرد را به کیسه های ۲۰ کیلویی تقسیم و بسته بندی کرده و با همکاری اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید آزاد، آردهای بسته بندی شده در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

 



وی با اشاره به اجرای مراسم شب های قدر، عنوان کرد: مراسم معنوی شب های قدر همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و در بین شرکت کنندگان در این مراسم معنوی دستکش و ماسک تولید کردیم.

 

 

 

 

جعفری ابراز کرد: به منظور حفظ سلامت مردم، در این شب ها قریب ۶۰۰ عدد ماسک و ۴۰۰ جفت دستکش توزیع شده و قبل از حضور مردم فضای مسجد و مکان برگزاری مراسم شب های قدر با مشارکت اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج شهید آزاد عفونی شد.

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت عباس آباد پاتک ادامه داد: در مجموع با کمک خیرین ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی خریداری شد.

 

 



وی در خاتمه بیان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس نبود بنابراین از بچه مسجدی های کانون دعوت کردیم که راس ساعت ۱۲ از طریق تلویزیون پخش زنده سخنان رهبری را ببینند و همچنین ظهر روز قدس بانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد پخش شد.

 

 

 


شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی بصیرت مسجد علی بن موسی الرضا علیه السلام در روستای عباس آباد پاتک بخش آسمینون از توابع شهرستان منوجان قرار دارد.

پایان پیام/ 586